joi, 4 iunie 2015

M-am culcat cu altul



Mă aflu într-o situaţie destul de complicată. M-am culcat cu altul! Nu sunt într-o relație oficială, dar mă întâlnesc cu cineva de la care am învățat multe lucruri frumoase, o persoană foarte dulce, chiar dacă nu este foarte vorbăreț și mă neglijează un pic.
Mi-a spus că va face eforturi pentru a îmbunătăți situaţia dintre noi, dar nu văd nici în acest moment vreo schimbare și acest lucru începe să mă deranjeze teribil, pot spune.


Pe de altă parte, acum o lună am pus capăt relației pe care am avut-o cu un "prieten" care m-a dezamăgit profund. Întrebarea mea este: ce ar trebui să fac?
Nu mai simt nimic pentru "prietenul" meu actual și pe de altă parte, am vina că m-am culcat cu altul, din plăcere. Desigur, chiar dacă nu sunt într-o relație serioasă cu acest bărbat consider că este o formă de infidelitate din partea mea! L-am dori pe acel bărbat, un coleg de serviciu căsătorit și regret cu adevărat ceea ce am făcut.
Sunt foarte pierdută şi cred că mi s-au făcut vrăji ca să mă comport astfel, să trădez. Ah! Ce rău este!
Ajută-mă, vrăjitoare Izabela ca să găsesc o soluție să scap cu bine din povestea asta, vă rog. Vreau totuşi să rămân cu prietenul meu care m-a părăsit între timp.

                                                Nicole, Chicago, SUA


Acel bărbat cu care te-ai culcat ţi-a făcut farmece puternice ca să fie cu tine şi i-ai căzut în plasă.
Dacă îl iubeşti pe prietenul tău actual, te pot scăpa de răul din tine venit prin vrăji. Voi face un ritual special. Sună-mă ca să stabilim detaliile şi să-mi dai mai multe amănunte.

                                                    Vrăjitoarea Izabela


Contact:  0744.183306, 0760.365999
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com                 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu